فروش عمده انواع سم مگس به قیمت کارخانه برای کاربردهای مختلف در صنعت دامپروری، مرغداری و کشاورزی با بهترین کیفیت توسط شرکت تولیدی و بازرگانی دومیشا انجام می شود. مگس یکی از حشرات موذی است که در مراکز پرورش دام، سالن های مرغداری و در کشاورزی مشکلاتی را ایجاد می کند. برای مقابله با این حشرات موذی یکی از راه کارها استفاده از سم مگس کش می باشد.

سم مگس کش گاوداری

فروش سم مگس کش گاوداری

یکی از سموم مگس کش مورد استفاده در گاوداری ها و سالن های مرغداری سم آجیتاست. روش استفاده از این محصول به شرح زیر است: سم مگس کش آجیتا را می توان به شکل اسپری نمودن و یا بصورت رنگ آمیزی با قیم مخصوص استفاده نمود.

سم آجیتا

سم آجیتا

مقدار چهار گرم از سم آجیتا را در 320 سی سی آب حل کنید. این مقدار برای 160 متر مربع فضا جهت نشانه گذاری کافی خواهد بود. حداقل 30 محل نشانه گذاری به ابعاد 10در 30 سانتی متر بایستی ایجاد نمود. مزایای استفاده از این محصول عبارتند از:

  • موفقیت قابل قبول و معنی دار در کنترل نمودن مگس ها
  • بالا بردن طول عمر اقتصادی دام های گله ای و مرغداری
  • صرفه جویی اقتصادی به دلیل راحتی بیشتر دام و طیور
  • دست یابی نمودن به حداکثر پتانسیل تولید دام و طیور و عملکرد آنها
  • صرفه جویی اقتصادی به علت عدم بکارگیری ماشین آلات و نیروی انسانی در جریان مبارزه با مگسها
  • مقرون به صرفه بودن با توجه به کاهش استفاده از دارو و سموم غیر متعارف
  • سود بیشتر به خاطر امکان فروش بیشتر تلیسه ها و دام های مازاد
  • بهداشت بهتر و بیشتر کارکنان

سم خوراکی مگس کش جاستی فلای

خرید سم خوراکی مگس کش جاستی فلای

خرید سم خوراکی مگس کش جاستی فلای یکی از سموم دامی بوده و بهترین گزینه برای مقابله با انواع مگس ها در مراکز دامپروری و مرغداری محسوب می شود. این سم محصول کشور آمریکا و به صورت پودری می باشد. با اضافه کردن این ماده به خوراک دام به میزان یک گرم به ازای هر راس دام کلیه مگس ها از بین می روند. این سم خوراکی لاروکش مگس در مدفوع گاو، گوساله و گوسفند منتشر می شود و چرخه زندگی مگس ها را مختل می کند. فروش عمده سم خوراکی لارو کش مگس جاستی فلای با بهترین کیفیت و زیر قیمت بازار در این مجموعه صورت می گیرد.

سم مگس جولدبن

سم مگس جولدبن

سم مگس کش گلدین یا سم مگس جولدبن بسيار قوی بوده و توليد شرکت وپکو اردن است. این محصول در بسته بندی های 500 گرمی به بازار عرضه می گردد.
مقدار 240 گرم از اين سم برای 100 متر مکعب فضا کافیست. سم مگس کش جولدین يا گلدین دارای عناصر و ترکيبات متوميل و تريکوزين می باشد. که با اثرگذاری قوی از راه سيستم عصبی و جنسی حشرات آنها را مجذوب خود می کند. در نهایت سبب از بین رفتن و تلف شدن مگس ها در سطح وسيع خواهد شد.
سم جولدبن به علت اثرگداری بسیار زیادی که دارد بطور عمده در موارد زیر بکار می رود:

  • مرغداری ها و سالن پرورش طیور
  • مراکز پرورش دام و و دامداری ها
  • کارخانجات تولید کنسانتره
  • شرکت های تولید آبميوه
  • محيط هايي که پشه ها و مگس ها به وفور يافت می شوند

سم مگس بیدی

سم مگس بیدی

مگس بیدی یکی از انواع مگس های موجود در طبیعت و فاضلاب است. این حشره ریز جثه و دو بال به نام مگس بیدی(Moth flies) یا مگس تصفیه کننده (Filter flies) نیز معروف است. این موجود زنده دارای تعدادی مو بر روی بدن و بالها است که اگر یکی ازاین مگس ها را له نمایید مقدار کمی پودر دودی رنگ از آن منتشر خواهد شد. این مگس ها بطور عمده در مکانهای مرطوب با اکسیژن کم و یا محلهایی که مملو از آشغال مواد آلی و سبزیجات خشک و فاسد شده، فاضلابهای بیمارستان ها و مکان های صنعتی وجود دارند. فاضلاب توالت ها و رو شویی ها که در منازل مسکونی قرار دارد نیز می تواند از منابع دیگر حضور این حشره موذی باشد. سم مگس بیدی برای از بین بردن این حشره در بازار خرید و فروش سموم توزیع می گردد.

سم اسومین

سم اسومین

سم اسومین یا اسپری اسومین برای کنترل نمودن مگس، پشه، سوسک و ساس بکار می رود. این محصول دوام و ماندگاری زیادی دارد. این سم بدون بوست و لکه ای به جای نمی گذارد. ضمنا بدون ایجاد عوارض جانبی برای افراد حساس به مواد شیمیای و دارای تنگی نفس و آسم مناسب خواهد بود. سم اسومین تولید اردون و تحت لیسانس اسومین کانادا در بازار خرید و فروش عرضه می شود.

فروش سم مگس

فروش عمده انواع سم مگس به قیمت کارخانه

فروش عمده انواع سم مگس به قیمت کارخانه توسط شرکت دومیشا صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید رایگان می توانید با واحد فروش این مجموعه در ارتباط باشید.