سم انویدور کنه کشی بسیار قوی و موثر از محصولات تولید‌ شده شرکت بایر آلمان که تخصص خاصی در حوضه سموم کشاورزی داشته، می‌باشد. این حشره کش با نام تجاری اسپیرودیکلوفن تولید میشود. و از کشور آلمان وارد کشور شده و با نام های تجاری دیگری هم از جمله سم انویدور کاوش فروخته می‌شود. بدون شک یکی از بهترین سم‌های موجود در بازار برای از بین بردن کنه، سم انویدور است چرا که این سم از مکانیزم جدیدی پشتیبانی می‌کند و  تاثیر فوق‌العاده‌ای روی گیاهان دارد. برای آشنایی با این کنه‌ کش و اطلاع از قیمت خرید حشره کش و کنه کش انویدور در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سم انویدور

قیمت سم انویدور بایر

اسپیرودیکلوفن سوسپانسیون 240 یک سم کنه کش قوی با اثر غیر سیستمیک می باشد، که در ادامه در مورد این سم توضیحاتی داده می شود. انويدور به صورت تماسي تمام مراحل رشد كنه ها ( غير از نرهای بالغ ) حتی ماده های بالغ و تخم آنها را كنترل می كند . انویدور دارای طرز تاثير متفاوت با ديگر كنه كش‌ها و حشره كش‌ها است و با اختلال در ساخت چربی در بدن حشره و كنه باعث مرگ آنها مي گردد. قیمت این کنه‌کش خارجی متغیر می باشد و در اندازه های مختلف متفاوت است. برای اطلاع از قیمت سم انویدور میتوانید با مجموعه دومیشا تماس حاصل فرمایید.

سم انویدور

کاربرد سم اسپیرودیکلفن

سم انویدور بعد از نشستن روی گیاه و ورود به آن، قادر به کنترل همه مراحل رشد کنه‌ها، و مانع از رشد حشره‌ها می‌شود. این سم توانایی کنترل کنه‌های ماده و روند تخم‌گذاری آن‌ها را دراد و اجازه تخم‌گذاری به آن‌ها را نمی دهد. عملکرد سم کنه کش انویدور کمی متفاوت تر از دیگر آفت کش ها است، این سم در چربی سازی حشره اختلال ایجاد کرده و رفته‌رفته باعث مرگ آن می‌شود. به همین دلیل می توان آنرا برای کنترل کنه های مقاوم به بقیه سموم، و به صورت ترکیب با سایر کنه کش ها مورد مصرف قرار داد. انویدور پس از محلول پاشی بر روی سطح مومی برگ ها چسبیده و به وسیله باران شسته نخواهد شد. اثرات این سم تقریبا تا سه روز بعد از مصرف با دیدن کنه های مرده مشاهده خواهد شد.

سم انویدور

میزان مصرف انویدور

سم کنه‌کش انویدور در راستای کنترل انواع کنه های نباتی، پسیل ها، زنجره و شپشک ها بسیار موثر است، و معمولا برای درمان مرکبات، سیب و پسته سمپاشی می شود و میزان مصرف این سم هم برحسب نوع آفت متفاوت می باشد.

محصولاتنوع آفتمیزان مصرف
سیبکنه دو نقطه ای و کنه قرمز اوروپایی0/5 تا 0/6 در هزار
مرکباتکنه زنگار0/18 تا 0/27 در هزار (بسته به جمعیت شکارگر ها)
مرکباتکنه قرمز0/2 تا 03 در هزار (مربوط به جمعیت کنه و تناوب با بقیه کنه‌کش ها)
پستهپسیل0/3 تا 0/4 در هزار (بسته به تراکم آفت)

سم انویدور

دوره کارنس انویدور

سم انویدور دوره کارنس نسباتا کوتاهی دارد، و فاصله آخرين سمپاشی تا برداشت محصول یا دوره کارنس حداكثر این آفت کش ۱۴ روز می باشد. همچنین نيمه عمر این حشره کش در خاک حدود ۵ روز است.

محصول مورد نظرm.r.l (میلی گرم بر کیلوگرم)دوره کارنس
مرکبات و پسته0/114 روز
درختان میوه دانه دار0/114 روز
درختان انگور0/114 روز
درختان میوه هسته دار0/214 روز

سم انویدور

احتیاط های مصرف سم انویدور

این کنه کش فقط قادر به کنترل و نابودی تخم های فعال می‌باشد و تاثیری روی تخم های زمستان گذران نمی‌گذارد. بنابراین سم پاشی با این کنه کش در زمستان ثمره ای ندارد و بهترین زمان مصرف قبل از تفریخ تخم های کنه است.

  1. در زمان سمپاشی حتما از ماسک، دستکش، عینک و کلاه استفاده شود.
  2. در حین سمپاشی گیاهان از خوردن، آشامیدن و کشیدن سیگار پرهیز کنید چرا که ممکن است دچار مسمومیت شوید.
  3. در صورت پدیدار شدن علائم مسمومیت مانند سرگیجه، تهوع، لرز و سردرد با همراه داشتن برچسب معرفی سم مورد نظر به مراکز درمانی مراجعه کنید.
  4. سم را در ظروف اصلی و در جای خشک و خنک به دور از دسترسی افراد و به خصوص کودکان و حیوانات خانگی نگهداری شود. همچنین دور از تابش مستقیم آفتاب قرار بگیرد.

سم انویدور

انویدور برای محیط زیست

گزارشات نشان داده است که این حشره کش بر روی کفشدوزک ها بی اثر می‌ماند، اما تا حدودی می تواند برای کنه های مفید هم خطرناک باشد. حداکثر دفعات استفاده از این آفت کش یک مرتبه در سال می‌باشد. ميزان سميت، این کنه کش برای پستانداران ۲۵۰۰ میلی ‌گرم بر کیلوگرم، پرندگان ۲۰۰۰ میلی‌ گرم بر کیلوگرم، ماهی ‌ها ۶۸ میلی ‌گرم بر لیتر و برای دافنی ها ۱۰۰ میلی ‌گرم بر لیتر می‌باشد.

خرید انویدور آلمانی

سم انویدور سمی وارداتی بوده و تمام کنه‌کش های انویدور داخل کشور از کشور آلمان وارد شده اند، همچنین از کیفیت مرغوبی برخوردار میباشند. سموم تولیدی این کشور دارای کیفیت و اثرگذاری بسیار خوبی می‌باشند. به همین دلیل کشاورزان زیادی از سموم تولیدی شرکت بایر در آلمان استفاده می کنند. این سم در بازار با برند کاوش هم عرضه میگردد که میتوانید تهیه کنید. برای خرید سم موثر انویدور بایر آلمان میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

سم انویدور

ویژگیهای سم انویدور

برخی از ویژگی های سم انویدور بایر عبارتند از:

  • انویدور سمی حشره کش و کنه کش متعلق به گروه اسیدتترونیک و دارای اثرتماسی قوی، دوام طولانی و طیف اثر وسیع است.
  • ماده موثر کنه کش انویدور یکی از ترکیبات جدید گروه کنه کشهای اسید تترونیک می باشد.
  • انویدور به صورت تماسی تمام مراحل رشد کنه ها ( غیر از نرهای بالغ) حتی ماده های بالغ و تخم هایشان را کنترل می کند.
  • با دارا بودن مکانیزم عمل متفاوت (اختلال در ساخت چربی در بدن کنه) با سایر حشره کش ها تفاوت دارد.
  • هنگام مصرف با سایر کنه کش های دیگر مقاوتی نشان نمی دهد و می تواند کنه های مقاوم شده به سموم کنه کش را کنترل نماید.
  • یک کنه کش تماسی بسیار قوی می باشد.
  • با چسبیدن به سطح مومی برگ ها در اثر بارندگی شسته نمی شود.
  • روی طیف گسترده ای از آفات اثر دارد.
  • اولین علایم اثر این سم سه روز پس از سمپاشی مشاهده می شود.
  • بر روی تمامی مراحل رشد کنه موثر می باشد.

کاربرد انویدور

احتیاطات استفاده از سم انویدور

احتیاطات و ملاحظات لازم هنگام استفاده از سم انویدور به شرح زیر است:

  1. در زمان سمپاشی باید از تماس سم با پوست و چشم خودداری شود. از وسایل حفاظتی مانند دستکش، عینک، ماسک، لباس کار و چکمه استفاده شود.
  2. هنگام سمپاشی از خوردن و آشامیدنی پرهیز شود.
  3. قسمت های آلوده بدن با سم باید با آب و صابون کامل شسته شود.
  4. از مصرف دوباره ظروف سم خودداری شود.
  5. دام و طیور را از محل سمپاشی باید دور کرد.
  6. دستگاه های سمپاش  نزدیک رودخانه و آب های جاری شسته نشود.
  7. سم را در ظرف اصلی با در بسته و دور از دسترس اطفال و مواد غذایی و خوراک دام نگهداری شود.
  8. بهتر است خلاف جهت باد، سم‌پاشی را انجام ندهید، زیرا باد باعث پخش شدن ذرات سم در هوا شده.

سم انویدور

خرید اینترنتی سم انویدور

سمومی که در مجموعه ی دومیشا موجود هستند به شرح زیر می باشند.

  • سموم علف کش انتخابی
  • سم لارو کش
  • سم نماتد کش
  • سم کنه کش
  • سموم علف کش غیر انتخابی
  • سموم آفت کش
  • سموم قارچ کش

شرکت دومیشا شرایطی را فراهم آورده تا شما مشتریان محترم به راحتی نسبت به سموم معرفی شده اقدام به خرید کنید و به صورت اینترنتی این سموم شیمیایی را عرضه می نماید. همچنین با خرید اینترنتی در وقت خود صرفه جویی کنید. برای سفارش و خرید سم انویدور و اطلاع از قیمت کافی است تا با واحد فروش این مجموعه تماس برقرار کنید.

امروزه شما به راحتی می توانید سم انویدور را به صورت اینترنتی خریداری کنید. سایت های بسیار زیادی وجود دارد که این سم شیمیایی را به صورت اینترنتی عرضه می کنند. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» در لیست فروشندگان پیشنهادی کلیک کنید.

سم انویدور

مسمومیت انویدور

برخی از موارد مرتبط با مسمومیت به واسطه سم انویدور عبارتند از:

  • علائم مسموميت : سردرد و سرگيجه و حالت تهوع
  • كمک های اولیه : درصورت تماس با چشم ها ، بلافاصله با مقدار آب كافي و صابون شستشو داده شود . در صورت خوردن سم، كمک های اولیه شامل شستشوی معده با مقدار آب زياد و وادار كردن شخص مسموم به استفراغ می‌باشد .
  • پادزهر : تا كنون پادزهر خاصی شناخته نداشته است. درمان باید تحت نظر پزشك صورت گيرد .

سم انویدور برای چیست

کنه ها آفاتی خطرناک برای باغات و مزرعه ها هستند که برای استفاده از شیره گیاهان به بافت آنها آسیب می‌زنند. و بسیاری از گیاهان آفت زده را دچار بیماری و ریزش برگ و میوه می‌کنند. سم اسپیرودیکلوفن با اثرات تماسی قادر به کنترل تمام مراحل رشد کنه ها به غیر از نرهای بالغ را می‌باشد. این سم حتی ماده های بالغ و تخم آن ها را نیز تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.