آیا به دنبال معرفی جدیدترین سموم کشاورزی کم خطر هستید و این که می خواهید از چه طریقی این سم های کم خطر را خریداری کنید؟
سازمان جهاد کشاورزی هر ساله لیست سمومی را می دهد که این سموم هم جدید هستند و هم کم خطر و در آخر بیان می دارد که برخی از سموم پر خطر در صورت مشاهده درون فروشگاههای گیاه پزشکی آنها را جمع آوری می کند.
این مساله نشان می دهد که برخی از سموم کشاورزی هستند که واقعا برای محیط زیست بسیار خطرناک هستند و جهاد کشاورزی استفاده از آنها را قدغن کرده است و اگر این سموم مورد مصرف قرار گیرد با متخلفان برخورد می شود.
اما سازمان جهاد کشاورزی امسال لیست سموم جدیدی که کم خطر هستند را ارائه کرد و نشان داد که برای استفاده از سم های کشاورزی می توان از این سموم استفاده کرد و این سموم جدید هستند که جایگزین سموم قدیمی شده اند و در صورت مشاهده کشاورزی که سموم پرخطر را برای زمین کشاورزی خود استفاده می کند با آن برخورد می شود و شاید کار کشاورزی او را پلمپ کند.
این سموم جدید حشره کش های جدید، قارچ کش های جدید و کنه کش های جدید هستند که در بازار موجود هستند و در صورت مشاهده آندوسولفان و آلاکلر و آزیفنوس متیل با متخاطیان برخورد جدی می شود.
هم چنین کشاورزانی که از سموم کشاورزی برای مزرعه خود استفاده می کند باید این نکته را در ذهن داشته باشند که سموم کم خطر جدیدی که به بازار آمده است به دلیل غلظت شیمیایی کم تری که در آنها موجود است برای محصولات آنها بسیار مناسب تر است زیرا برخی از سموم پرخطر که دارای غلظت شیمیای زیادی هستند به درون بافت گیاهی محصولات رفته و ممکن است آنها را از بین ببرند.
اگر به هر بعد از قضیه نگاه کنیم متوجه می شویم که استفاده از سموم کم خطر بسیار برای کشاوزان مناسب تر و بهتر است برای شناختن این سموم کم خطر جدید و خریداری آنها می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.