آیا با سموم پر کاربرد در کشاورزی آشنا هستید و می دانید پرکاربرد ترین این موارد دارای چه خصوصیاتی می باشند؟
شاید عوامل زیادی موجب این گردد که یک سموم کشاورزی تبدیل به پر کاربرد در کارهای کشاورزی گردد اما در این متن سعی می گردد عوامل مهمی در این زمینه مورد بحث قرار گیرد.
در اول متن باید گفته شود سموم وارداتی به خصوص سمومی که از کشور آلمان وارد ایران می شود همگی در زمره سموم پرکاربرد قرار می گیرد و این را باید از مقدار مصرف این سموم در کارهای کشاورزی کشور مورد دید قرار داد.
یکی از بیشترین سمومی که مورد مصرف قرار می گیرد حشره کش ها و کنه کش ها هستند و این که سمومی که در این خانواده قرار می گیرند و سموم وارداتی در این زمینه بیشترین کاربرد و مصرف را در بین کشاورزان دارند.
اما سموم علف کش ها نیز استفاده زیادی دارند و هم چنین کاربردهای فراوانی دارد اما به نسبت حشره کش ها و کنه کش ها در رده پایین تری از نظر مصرف و کاربرد قرار می گیرند.
سمومی هستند در کشور که علاوه بر کشتن آفت ها می توانند در کارهای ضدعفونی کننده نیز مورد استفاده قرار گیرند و این سموم مصرف زیادی در کشور دارند و اغلب به سموم آلی مشهور هستند.
برخی از سموم کشاورزی نیز در کشور موجود می باشند که دارای ترکیبات گوگردی می باشند و کار این سموم کشتن و جلوگیری از رشد تمامی آفت ها نیز می باشد این دسته از سموم می توانند کاربرد و فواید زیادی برای کشاورزان داشته باشند.
شما عزیزان می توانید برای انتخاب سموم کشاورزی مناسب خود با شماره های زیر در تماس باشید.