اگر می خواهید با انواع سم های قارچ کش که در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند آشنا شوید می توانید با این سایت در ارتباط بوده و برای خرید آن هم اقدام کنید.
یکی از مشکلاتی که برای درختان و محصولات در زمین های کشاورزی اتفاق می افتد وجود انوع آفات و قارچ ها هستند که باعث خرابی و نابودی محصولات و بغات می شوند.
امروزه راه های زیادی برای نابودی این مشکلات وجود دارد که یکی از بهترین و پرکاربردترین آن استفاده از سمومی است که برای از بین بردن این آفات و قارچ ها به کار می رود و علاوه بر نابودی آن به جلوگیری از این مشکلات هم کمک زیادی می کند.
قارچ کش ها خاصیت های زیادی در بخش کشاورزی دارند و حتی می توانند به حشرات و دیگر باکتری هایی که موجب خراب شدن محصولات می گردد را از بین ببرند و شاید این خاصیت را دیگر سموم کشاورزی نداشته باشند.
معمولا در کشاورزی دو نوع قارچ کش وجود دارد که نوعی از آن با عنصرهای شیمیایی و سمی گوگرد تشکیل می شوند و نوعی دیگر با عنصر مس که هر دو می توانند به خوبی نقش خود را ایفا کرده و تأثیر زیادی بر روی گیاهان و درختان بگذارند.

از قارچ کش های مسی می توان به دو نمونه که بارزترین و بهترین سم در کشاورزی است اشاره کرد که مزایای زیادی دارند و از پرفروش ترین سم ها به حساب می آیند.
اکسی کلرور مسی: این سم نمونه ای از پرکاربردترین سم ها در بخش کشاورزی برای نابودی و از بین بردن قارچ ها است که از طرفدار زیادی هم برخوردار می باشد و از خاصیت بالایی هم برخوردار است.
محلول بردو: سم بردو از چند عنصر مثل مس، آب و … ترکیب شده و باعث تشکیل آن شده است که می تواند در دنیا ممتاز باشد و از بین قارچ کش های دیگر نمونه و پرمصرف ترین است.