قیمت خرید سموم کشاورزی بایر آلمان از قبیل لونا، موونتو، سیوانتو، اینفینیتو، ابرون، فالکن، ناتیوو، فلینت، کنفیدور، بیسکایا، انویدور و پریویکور را می توانید از شرکت دومیشا بدست آورید.

قارچ ‌و کنه و حشره های عامل بیماری گیاهانی که به سموم مقاوم شده اند همیشه یکی از معضلات کشاورزان بوده است. سموم شرکت بایر طی سالیان تبدیل به صنعت ثابت شده ای در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر شده است. بایر با سموم ترکیبی و موثری که تولید کرده است توانسته بخش زیادی از خواسته های کشاورزان را تامین کند. با این ویژگی که  قدرت مقابله با آفات و حشره های مقاوم شده را دارد و در همه ی زمینه ها سموم به خصوصی را عرضه کرده است. در ادامه این مطلب بهترین سموم بایر را معرفی کرده ایم و آن ها را برای خرید شما مشتریان آماده‌ی عرضه و فروش کرده ایم.

bayer

قیمت سموم بایر المان

این مجموعه از مدت ها پیش یک برند شناخته شده جهانی در زمینه سلامت و کشاورزی بوده است. و در بیش از ۸۳ کشور دنیا فعالیت دارد.  سموم شرکت بایر در ایران جزو بهترین سموم ها هستند و کیفیتشان بر کشاورزان اثبات شده است. سمومی که در این مطلب معرفی شدند از کاربردی ترین این سموم هستند و به طور کلی حجم و اندازه محصول، نرخ ارز، و شرکت تولیدکننده از عوامل مهم در تعیین قیمت این محصولات هستند. اکنون برای استعلام قیمت و خرید این محصولات معرفی شده در مطلب از مجموعه دومیشا با واحد فروش تماس بگیرید.

ردیفنام محصولقیمت
1 قارچ کش _ ناتیوو تماس بگیرید
2 حشره کش _ موونتو تماس بگیرید
3 قارچ کش _ لونا تماس بگیرید
4 آفت کش _ کنفیدور تماس بگیرید
5 قارچ کش _ فلینت تماس بگیرید
6 قارچ کش _ فالکن تماس بگیرید
7 آفت کش _ سیوانتو تماس بگیرید
8 قارچ کش _ پریویکور تماس بگیرید
9حشره کش _ بیسکایا تماس بگیرید
10 قارچ کش _ اینفینیتو تماس بگیرید
11 حشره کش _ انویدور تماس بگیرید
12 حشره کش _ ابرون تماس بگیرید

انواع سموم بایر آلمان

خرید سموم بایر

مجموعه سموم بایر تشکیل شده از ساختار جدیدی نسبت به بقیه سموم هستند که سبب تاثیر گذاری قدرتمند و سریعتر آن ها شده است. بر این اساس استقبال خوبی از این سموم در میان کشاورزان کشور شده است. و مهم ترین گونه های این سموم حشره کش ها و کنه کش ها هستند که وارد کشور می‌‍شود و در بطری های یک لیتری موجود می‌باشد. برای خرید این محصولات در هر تعداد تماس بگیرید.

فروش سم بایر

انواع سموم بایر آلمان

انواع سموم بایر آلمان به چهار دسته کلی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  • سموم علف کش
  • سموم حشره کش
  • سموم قارچ کش
  • ضد عفونی کننده بذر
  • سموم نماتد کش

این شرکت با صنعت گسترده ای که در زمینه‌ی کشاورزی دارد سموم بسیاری را مناسب انواع کاربری ها تولید کرده است، و در حال حاضر به عنوان گروهی از سموم با کیفیت در بازار خرید و فروش میشوند. پر‌مصرف ترین این سموم در جدول زیر گردآوری شده است :

انواع سموم شرکت بایر

سموم حشره کشسموم قارچ کشسموم علف کشضد عفونی کننده بذرسموم نماتد کش
انویدور

موونتو

پروتئوس

ابرون

بیسکایاکو

نفیدور

دسیس

انویدور
اینفینیتو

فیلینت

ناتیوو

فولیکور

فالکن

پریویکور

پروفایلر

لونا
آتلانتیس

مایستر

متری بوزین (سنکور)

اتللو
لاماردور

گاچو

مونسرن
نماتد کش ولوم

movento2

معرفی حشره کش موونتو

موونتو یک حشره کش قدرتمند و پرکاربرد برای کنترل آفات مکنده، از جمله مگس سفید و آفات مختلف شته، فلس و تریپس بوده و همچنین در طیف وسیعی از محصولات سبزیجات، مرکبات، میوه های هسته دار، انبه، انگور، سیب و پنبه موثر است.

کاربرد و عملکرد سم موونتو

این سم با ورود به ساقه ی گیاه و چرخش در آن از ساخته شدن چربی در بدن آفت ها جلوگیری کرده و مانع از زنده ماندن و پیشروی آنها میشود. با چرخش در ساقه، آفت های پنهان گیاه و آفات جدید آن را نیز نابود میکند. به همین دلیل است از دیگر آفت کش ها متفاوت است. همچنین این سم از افت های مکنده بعدی و در برگ های در حال رشد هم جلوگیری کرده و آن ها را نابود میکند. همچنین این سم در ایران برای مبارزه با پسیل پسته به ثبت رسیده است.

مقدار مصرف موونتو

برای استفاده این سم بلا فاصله بعد از مشاهده آفت ها به مقدار نسبت نیم لیتر در هزار لیتر آب قابل مصرف است. البته بسته به‌ شدت آفت این مقدرا بین ۰.۵ تا ۰.۷۵ لیتر در هزار لیتر آب است و میتوان ان را مصرف کرد.

دوره کارنس موونتو

دوره نتیجه دهی  این سم در سبزیجات و صیفی‌جات و لیمو حدودا ۱ روز است و در محصولات باغی پس از ۷ روز و برای سویا ۲۱ روز زمان لازم است.

بسته بندی

موونتو در بسته بندی های ۱۰۰ و ۵۰۰ میلی لیتری و بطرثی های ۱لیتری و ۱۰ لیتری وجود دارد.

infinito2

خرید قارچ کش اینفینیتو

قارچ کش اینفینیتو قارچ کشی قدرتمند با اثر سیستمیک است که ترکیبی از دو ماده فلوپیکولید و پروپاموکارب می باشد. این قارچ کش با ویژگی تماسی و دوام بالا سم کشی منتخب و قدرت مند است. اینفینیتو یک سم بسیار قوی و ترکیبی برای تمام مراحل بیماریهای قارچی است.

قارچ سفیدک داخلی یکی از بیماریهای گیاهی است که قارچ عامل آن بسرعت به قارچکشها مقاوم می شود، اینفینیتو با ویژگی های خاصی که دارد قارچکشی است برای مبارزه با قارچ های مقاوم، و قادر به نابودی آن ها و محافظت از جوانه های تازه روئیده است. این سم در بازار با نام تجاری مموری، آکتارا و کروزر خرید و فروش می شود.

کاربرد و عملکرد سم اینفینیتو

این سم به دلیل خاصیت عبور از برگ ها یکی از بهترین کنترل کننده های قارچ فیتوفترا سیب زمینی و سفیدک در سبزیجات است و قادر به کنترل قارچ در آفات گیاهان پنبه، برنج، جالیز، میوه ها و سبزیجات است. و همچنین مانع ایجاد رشد و مقاومت قارچ می شود. و در عین حال می تواند محرک رشد مجدد در گیاه هم باشد.

کاربرد سم اینفینیتو بر روی تمامی مراحل سفیدک دروغی دارای خاصیت پیشگیری و معالجه کنندگی است. از دیگر مصارف این سم دوام طولانی آن برای کنترل قارچ  های بیماریزا است و در عین حال می تواند محرک رشد مجدد در گیاه هم باشد. اینفینیتو برای کنترل سفیدک دوروغی و بلایت هم مصرف می شود.(بلایت نوعی قارچ در سیب زمینی و گوجه فرنگی است)

مقدار مصرف اینفینیتو

مقدار مصرف این سم حدودا ۱.۴۱.۶  لیتر در هکتار است.

دوره کارنس اینفینیتو

این قارچ کش بلافاصله بعد از سمپاشی در بافت های گیاهی نفوذ کرده و اثرات خود را اعمال می کند.دوره کارنس اینفینیتو حدودا ۳ روز در مزرعه و در گلخانه ۱ روز است.

بسته بندی

این قارچ کش در بسته بندی های ۱۰ و ۵ و ۱ لیتری و ۵۰۰ سی سی تولید شده است.

sivanto2

حشره‌کش سریع سیوانتو

سیوانتو حشره کشی با خاصیت سیستمیک، دوطرفه و تماسی و گوارشی می‌باشد.  سیوانتو سم حشره‌کش و آفت‌کش قوی است که ویژگی های مفیدی نسبت به بقیه آفت‌کش ها دارد از جمله کنترل سریع آفات، ایمن بودن برای حشرات مفید، از بین برنده آفت های مقاوم مثل مگسهای سفید، زنجره ها و شته ها و همچنین نابودی آفت های پنهان(با گردش یک ظرفه در ساقه گیاه). این سم تمام مراحل زندگی آفات مکنده (بالغ و پوره) را به خوبی کنترل می نماید.

و همچنین آفاتی مثل سفید بالک در سبزیجات، شته، مگسهای سفید، بعضی از گونه های ملخ، شپشک، پسیل ،سوسکها، و زنجره و آفاتی نذیر آن را کنترل می کند. علاوه بر این در زنجیره غذایی نیز نقش مهمی ایفا می کند. (تولید محصول سالم با حداقل باقیمانده سم)

کاربرد و عملکرد سم سیوانتو

عملکرد سم سیوانتو به گونه ای است که پس از سمپاشی، فلوپیرادیفورون جذب شاخه و برگها می‌شود و در  آوند چوب و ساقه گیاه بطرف بالا حرکت می کند. با تعرق گیاه در سلولهای مجاور سم پخش می گردد و بدلیل خاصیت عبور از برگ روی حشراتی که در قسمت های زیرین برگها تغذیه می کنند موثر است و آنها را از بین میبرد. ماده موثر موجود در سم سیوانتو که فلوپیرادیفورون مییباشد، باعث ایجاد اختلال در سیستم اعصاب مرکزی و مرگ آفات می گردد.

میزان مصرف سیوانتو

مناسب ترین زمان مصرف سم سیوانتو در دوره اول(اواخر اردیبهشت تا اوائل خرداد) در زمان تشکیل میوه (فندقی شدن) و در صورت نیاز به تکرار سمپاشی، در دوره دوم بعد از برداشت بصورت سمپاشی بر شاخه و برگها توصیه می گردد.

برای استفاده از این سم به نسبت ۰.۵ لیتر در هزار میتوان از آن استفاده کرد.

دوره کارنس سیوانتو

دوره کارنس سیوانتو در سبزی و صیفی حدودا ۳ روز می باشد.

بسته بندی

سیوانتو در بسته های ۰.۵ لیتری و ۱ لیتری موجود است.

luna2

 قارچ کش لونا سنسیشن

سم قارچ کش لونا یک سم سیستمیک با دو ماده موثر ترکیبی تری فلوکسی استروبین و فلوپیرام با فرمولاسیون ۵۰% سوسپانسیون می باشد. که برای کنترل سفیدک پودری بسیار موثر است. این سم در بازار با نام تجاری مموری، آکتارا و کروزر خرید و فروش می شود. لونا سنسیشن سمی است برای جلوگیری از آفت و رشد بهتر محصولات،  استفاده میشود. این قارچ کش ترکیبی نسل جدید کیفیت میوه و عمر مفید آن را افزایش می دهد تا بازده محصولات به سطوح بالاتری ارتقاء بیابند.

کاربرد و عملکرد سم لونا

سم لونا برای مقابله با آفات پنبه، برنج، جالیز، میوه ها و سبزیجات مورد مصرف قرار می گیرد. قارچ کش لوسن از طریق برگ ها پس از محلول پاشی وارد گیاه شده و در کل ساختار گیاه پخش می‌شود. این سم به خصوص در پیشگیری و درمان طیف گسترده ای از بیماری ها مانند تمام بیماری های لکه برگی، پوسیدگی های میوه، سفیدک های پودری انگور، لکه های سیاه سیب، سفیدک های سطحی گوجه و خیار  بسیار مفید است.

مقدار مصرف لونا

به طور معمول میزان مصرف توصیه شده برای سم لوسن جهت درمان به میزان ۰.۵ لیتر در هزار لیتر آب می باشد. و جهت پیشگیری نیز به میزان ۰.۵ لیتر در ۱۵۰۰ لیتر آب قابل توصیه به مصرف می باشد.

دوره کارنس لونا

دوره کارنس این سم به طور معمول در سیب ۱۴ روز و در گوجه فرنگی و خیار به ترتیب ۵ روز و ۳ روز است. لونا در اکثر محصولات دوره کارنس کوتاه مدتی دارد.

بسته بندی

این سم در بسته های ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی و ۱ لیتری موجود است.

kenfidor2

معرفی آفت‌کش کنفیدور

کنفیدور و گاچو نام های تجاری سم ایمیداکلوپراید هستند که سمی سیستمیک و با خاصیت نفوذی، تماسی، گوارشی و تدخینی است و سبب از بین رفتن آفت ها و حشره ها میشود. همچنین در این سم به خاطر استفاده از ترکیبات هدف دار، احتمال از بین رفتن حشرات مفید یا غیر هدف به حداقل می رسد. کنفیدور به منظور کنترل تریپس پنبه، حشرات ناقل بیماریهای ویروسی سیب زمینی، کرم مفتولی ریشه، شپشک ریشه گندم، موریانه، لارو آبدزدک، ملخ، جیرجیرک و سایر آفت های بذر قابل استفاده است.

کاربرد و عملکرد سم کنفیدور

نحوه اثرگذاری سم حشره کش کنفیدور هلندی با سایر حشره کش­ها متفاوت است. این حشره کش بر روی نژادهای جدید و مقاوم آفات به خصوص حشراتی که در برابر سموم فسفره آلی مقاوم شده اند بسیار موثر است.ماده موجود در حشره کش کنفیدور با ایجاد اختلال در سیستم عصبی آن ها موجب نابودیشان می‌شود .خاصيت چربي دوستی آن سبب میشود که از قشر مومي سطح برگ عبور كند(خاصیت نفوذی) و خاصيت آبدوستي نیز سبب مي‌شود كه در شيره گياه به جريان بيفتد. همچنین خاصيت سيستميك ایمیداکلوپراید نيز باعث مي‌شود كه اثر آن با بارندگي و شسته شدن در سطح گياه از بين نرود.

مقدار مصرف کنفیدور

سم حشره کش کنفیدور به صورت سوسپانسیون برای محلول‌پاشی و به صورت پودر خیس برای ضدعفونی کردن بذر مورد استفاده قرار میگیرد. مقدار ترکیب سم در برای انواع محصولات متفاوت است اما به طور معمول مقداری نزدیک به هم هستند و به ازای هر مقدار سم ۱.۵ برابر آن آب مخلوط میکنیم.

دوره کارنس کنفیدور

دوره کارنس سم کنفیدور تقریبا برای هر محصول متفاوت می‌باشد. حداقل دوره کارنس برای این حشره‌کش ایمیداکلوپراید ۱۵ تا ۲۱ روز است.

بسته بندی

این سم در بسته بندی های ۰.۵ لیتری و ۱ و ۵ لیتری تولید میشود.

biskaya2

سم جلوگیری‌کننده بیسکایا

حشره کش بیسکایا که به سم تیاکلوپرید نیز معروف است یک سم سیستمیک با اثرات تماسی، گوارشی و ضربه ای است، که باعث جلوگیری از آسیب رسانی طیف وسیعی از حشرات مضر میشود. سم بیسکایا متعلق به گروه سموم کلرونیکوتینیل است که با سموم حشره کش رایج ارگانوفسفره، متفاوت عمل می کند. این سم جدید و قدرتمند به علت داشتن تکنولوژی جدید در فرمولاسیون پایداری خوبی در مقابل باران دارد، و همچنین دارای افزایش بیشتر تاثیرات بیولوژیکی بر روی آفات و چسبندگی خوب بر روی سطح برگ ها است.

کاربرد و عملکرد سم بیسکایا

سم حشره کش بیسکایا کاربرد های بسیاری در صنعت کشاورزی دارد. از این سم در راستای دفع آفت ها استفاده می شود. بیسکایا با تاثیر بر سلول های عصبی حشرات باعث فلجی و در نهایت مرگ آفات مختلف خواهد شد. با استفاده از حشره کش ها امکان این ایجاد میشود که جلوی خسارت های جبران ناپذیر را گرفت، و بازدهی محصولات کشاورزی را افزایش داد. بیسکایا بر روی حشرات پوره و بالغ تاثیر گذار است و با اولین مشاهده آفات می توان شروع به سمپاشی کرد.

مقدار مصرف بیسکایا

این سم آفت کش با نسبت ۰.۵ لیتر در هزار لیتر اب برای مقابله با پسیل پسته و کرم سیب مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین زمان مصرف سم موقع مشاهده پوره های پسیل یا حشرات بالغ است تا از گسترش آفت جلوگیری شود. همچنین این حشره کش را می توان برای کنترل پسیل مرکبات ، کرم سیب و سوسک کلزا نیز مورد استفاده قرار داد.

دوره کارنس بیسکایا

دوره کارنس آفت کش تیاکلوپرید حدودا ۲۱ روز میباشد.

پبسته بندی

بیسکایا در بسته بندی های ۱ لیتری و ۵ لیتری تولید میشود.

envidor2

خرید کنه‌کش انویدور

سم انویدور یا اسپیرودیکلوفن یک سم کنه کش بسیار قوی غیر سیستمیک و تماسی است، که با اختلال در ساخت چربی در آفات باعث مرگ طیف وسیعی از کنه ها می شود. این کنه کش متعلق به گروه اسید تترونیک با اثرات قوی و دوام طولانی مدت میباشد. بدون شک یکی از بهترین سم‌های موجود در بازار برای از بین بردن کنه، سم انویدور است چرا که این سم از مکانیزم جدیدی پشتیبانی می‌کند و  تاثیر فوق‌العاده‌ای روی گیاهان دارد.اسپیرودیکلوفن با اثرات تماسی همه‌ی مراحل رشد کنه ها را به غیر از نرهای بالغ  کنترل می کند.

کاربرد و عملکرد سم انویدور

انویدور بعد از تماس با گیاه، قادر به کنترل همه مراحل رشد کنه‌ها، و مانع از رشد آن‌ها می‌شود. این سم توانایی کنترل کنه‌های ماده و روند تخم‌گذاری آن‌ها را دراد و اجازه تخم‌گذاری به آن‌ها را نمی دهد. عملکرد سم کنه کش انویدور کمی متفاوت تر از دیگر افت کش ها است، این سم در چربی سازی حشره اختلال ایجاد می کند و رفته‌رفته باعث مرگ آن می‌شود.به همین دلیل می توان آنرا برای کنترل کنه های مقاوم به بقیه سموم، و به صورت ترکیب با سایر کنه کش ها مورد مصرف قرار داد. انویدور پس از محلول پاشی بر روی سطح مومی برگ ها چسبیده و به وسیله باران شسته نخواهد شد. اثرات این سم تقریبا تا سه روز بعد از مصرف با دیدن کنه های مرده مشاهده خواهد شد.

مقدار مصرف انویدور

برای کنه دونقطه ای در سیب : ۰.۶ لیتر در هزار لیتر آب و کنه زنگ مرکبات: ۰.۴ لیتر در هزار لیتر آب و همچنین پسیل پسته: ۰.۳ لیتر در هزار لیتر آب از این سم نیاز است.

تاثیرگذار ترین زمان مصرف قبل از ظاهر شدن پوره هاي كنه مي باشد .

دوره کارنس انویدور

دوره کارنس انویدور تقریبا دوهفته یعنی ۱۴ روز میباشد.

بسته بندی

این سم در بسته بندی های ۰.۲۵ و ۰.۵ لیتری به فروش میرسد.

nativo2

 قارچ‌کش ترکیبی ناتیووُ

سم ناتیوو یک سم قارچ کش ترکیبی سیستمیک است که حاوی %۵۰ تبوکونازول و %۲۵ تری فلوکسی استروبین است. و احتمال ایجاد مقاومت آفت ها را به حداقل می رساند. ناتیوو با اثرات پیشگیری کننده و درمانی عامل بیماریزا را قبل و پس از ایجاد آلودگی از بین می برد. قارچ کش ناتیوو  یک سم غیر اختصاصی با اثرات سیستمیک و گوارشی می باشد که برای مقابله با آفت های پنبه، برنج، جالیز، میوه ها و سبزیجات مورد استفاده و مصرف قرار می گیرد. این سم در بازار با نام تجاری مموری، آکتارا و کروزر خرید و فروش می شود.

قارچ کش ناتیوو برای درمان بلاست، سفیدک سطحی و شیت بلایت روی برگ درختان یا میوه آنها مورد مصرف قرار می گیرد، و با دوام طولانی مدت یک کنترل کننده عالی برای این بیماریها می باشد. همچنین این سم در تمام مراحل مختلف رشد گیاه قابل استفادهخ میباشد، و به شادابی و رشد گیاه هم کمک میکند.

کاربرد و عملکرد سم ناتیوو

این سم قارچ کش از دو ماده تبوکونارول و تری فلوکسی استروبین تشکیل شده است، که هر کدام با اثرات مجزا از گیاه محافظت کرده و بیماریهای قارچی را درمان و آفت ها را نابود می‌کند. تری فلوکسی استروبین موجود در سم ناتیوو به محض محلول پاشی توسط قسمت های سبز گیاه جذب شده و با حرکت در بین لایه های برگ، به نقاطی که به محلول سمی آغشته نشده اند حرکت می کند و از آن ها در مقابل بیماری محافظت می کند. ناتیوو با خاصیت های سیستمیک و مزواستمیک از جوانه زدن و گسترش قارچ های بیماریزا جلوگیری خواهد کرد.

مقدار مصرف ناتیوو

با توجه به منحصر به فرد بودن سم ناتیوو به محض مشاهده اولین علایم بیماری امکان سم پاشی در تمام طول دوره رشد ایجاد میشود.

میزان مصرف آن ۱۶۰ گرم در هکتار و در هر فصل یک الی دو سمپاشی است. این قارچ کش قادر به مخلوط شدن با تمامی سموم و فرمولاسیون های رایج است و میتوان مورد استفاده قرار داد.

دوره کارنس ناتیوو

دوره کارنس آن برای گیاهانی مثل سیب و چغندر حدود ۱۴ روز و برنج حدود ۲۱ روز است.

بسته بندی

این سم در بسته های ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی تولید میشود.

flint2

قارچ کش محافظ فلینت

تری فلوکسی استروبین با نام تجاری فلینت قارچ کشی موثر با خاصیت مزواستمیک(پخش مجدد در سطح برگ) است، که خاصیت حفاظتی و درمانی در طیف وسیعی از قارچ ها دارد. قارچکش فلینت از نسل دوم قارچ کش های گروه تریفلوکسسی استروبین است، که میتواند با ایجاد اختلال در سیستم تنفسی قارچ عامل بیماری از تنفس آن جلوگیری کرده و باعث توقف رشد و نهایتا مرگ آن شود. همچنین این قارچ بهترین سم برای پیشگیری از قارچ های عامل بیماری است و سمی بی خطر برای انسان و محیط زیست و زنبور و حشرات شکاری می‌باشد.

کاربرد و عملکرد سم فلینت

سم فلینت از لایه مومی جذب و وارد ساختار برگ شده و تاثیر خود را اعمال می کند. برای کنترل و درمان بیماری هایی مثل سفیدک سطحی و لکه سیاه سیب، سفیدک پودری در جالیز، زنگ قهوه‌ای، لکه توری و اسکالد در جو، سپتوریوز و سفیدک پودری در غلات میتوان از این سم موثر استفاده کرد. مناسب ترین مدت زمان مصرف این قارچ کش در ابتدای آلودگی قارچی است. همچنین لازم به ذکر است که اگرچه فلینت از پارانشیم برگ عبور کرده و وارد بافت گیاه می شود ولی  توانایی حرکت در آوند های گیاهی را ندارد.

از دیگر مصارف تری فلوکسی استروبین می توان به کنترل بیماری ها و قارچ های سفیدک حقیقی زنگ و سپتوریا در غلات، سفیدک حقیقی و دروغی انگور، سفیدک حقیقی درختان میوه دانه دار، بیماری های انباری و سفیدک سطحی سبزیجات نیز اشاره کرد.

مقدار مصرف فلینت

محلول پاشی قارچکش تری فلوکسی استروبین معمولا با نسبت ۰.۲ در هزار برای سیب و برای محصولات جالیزی ۲۰۰ گرم در هکتار استفاده شده است.

دوره کارنس فلینت

دوره کارنس این سم  روز و برای سیب حدود ۷ تا ۱۴ روز می‌باشد، . و در سبزیجات ۷ روز و برای خیار و گوجه فرنگی حدودا  ۱ روز است.

بسته بندی

این سم با بسته بندی های ۲۰۰ گرمی و ۱ کیلوگرمی در بازار موجود میباشد.

obron2

کنه‌کش موثر اوبرون

اوبرون که نام تجاری سم بستوگان میباشد، یکی از انواع سموم حشره‌کش و کنه‌کش است، که تاثیر بسیار مفیدی در از بین بردن سریع آفات و حشرات موذی دارد. فرمولاسیون ابرون به صورت مایع می‌باشد و از ۲۴۰ گرم در لیتر اسپیرومسیفن تشکیل شده است. سازگار بودن این سم با انواع گیاهان استفاده از این محصول را در مراحل مختلف رشد گیاهان الزامی می‌سازد. سم موردنظر با جلوگیری کردن از تولید تری گلیسیرید در بدن حشرات و کنه‌ها، سبب نابودی آنان می‌‌شود.

عملکرد سم اوبرون

استفاده از سم اوبرون در مرحله رشد انواع میوه و سبزیجات، مزایای مختلفی را اعمال می‌‌کند. سم بستوگان دارای نحوه عملکرد جديد و متفاوت بوده كه مانع از ساخته شدن چربی در بدن حشره يا كنه می‌شود. حشره‌کش اوبرون در سراسر جهان روي سبزيجات و جاليز درختان ميوه، ذرت، لوبيا، چاي و تعدادي از گياهان زينتي مصرف مي شود. اوبرون به‌خوبی با گياهان فوق سازگاري دارد و داراي تاثير خوبی عليه آفت مگس سفيد يا عسلك می‌باشد. اسپيرومسيفن موجب كاهش تخم گذاري آفت و نيز كاهش تفريخ ( بازشدن ) تخم می گردد.

مقدار مصرف اوبرون

بهتر است به محض مشاهده اولين آلودگي قبل از تشكيل جمعيت عسلك و قبل از تغيير رنگ و يا خسارت برگ از این سم استفاده شود .

مقدار مصرف سم اوبرون حدودا ۴/. ليتر در هكتار میباشد. و انجام آن تا دو نوبت در سال.

دوره کارنس اوبرون

دوره کارنس این محصول کوتاه و حدودا ۳ روز میباشد. و بعد از اتمام این دوره می‌توان محصول را برداشت کرد.

بسته بندی

این محصول در بسته بندی های ۲۵۰ میلی لیتری و ۱ لیتری تولید میشود.

falcon2

قارچ‌کش با دوام فالکن

سم قارچ‌کش فالکن از دو ماده موثر اسپیروکسامین و ترریازول تشکیل شده است. این سم با داشتن این ویژگی ها به سمی موثر تبدیل شده است: داشتن طیف وسیع قارچکشی، تاثیر سریع در کنترل بیماریها با اثر پیشگیری، معالجه کنندگی و ریشه کنی، دوام طولانی در کنترل بیماریهای مختلف و مقرون بصرفه ( درآمد بیشتر).

قارچ‌کش فالکن را می توان جهت کنترل بیماری های برگ و خوشه، سفیدک و پستوریا مورد استفاده قرار داد. این سم سازگاری خوب و مفیدی با گیاهان مختلف و در حال رویش دارد و در مناطق خشک نیز قابل استفاده است. آن را می توان برای غلات، انگور، چغندرقند، درختان میوه، برنج مورد استفاده و مصرف قرار داد.

کاربرد و عملکرد سم فالکن

ترکیب مواد مؤثر موجود در ساختار این سم باعث اثرات سینرژیستی شده و آن را تبدیل به یک سم قوی برای مقابله با قارچ های مقاوم به سموم کرده است. فالکن مانع از ساخت استرول قارچ عامل بیماری می گردد در نتیجه آنزیم مورد نیاز تولید نخواهد شد و قارچ عامل بیماری از بین می رود. سم فالکن سریعاً توسط گیاه جذب می گردد و به صورت سیستمیک داخل گیاه حرکت می کند. اسپیروکسامین با توانائی نفوذ سریع در برگ ها اثرگذاری مواد موجود در سم فالکن را را افزایش داده است. این خواص باعث سرعت بخشیدن به عملکرد سم شده و مقامت آن را  به باران افزایش داده است.

مقدار مصرف فالکن

مقدار مصرف ثبت شده برای این سم حدود ۰.۶ لیتر در هکتار و ۱ تا ۲ بار سمپاشی در هر فصل زراعی بوده است.

دوره کارنس فالکن

دوره کارنس فالکن بسیار کوتاه و فقط ۳ روز است.

بسته بندی

فالکن در بسته های ۱ لیتری با قیمت عالی عرضه میگردد.

privicor2

سم محافظ پریویکور

سم پریویکور تشکیل شده از دو ماده‌ی موثر پروپاموکارب و فوستیل است، که ترکیب این دو ماده، سمی قدرتمند برای محافظت از گیاهان و جلوگیری از بیماری ها به وجود آمده است.

این سم تنها قارچكش اختصاصی براي كنترل بيماری خاكزی مس‌باشد و بهترين محافظ گياه که دارای دو ماده موثر و طرز تاثير متفاوت است می‌باشد. قدرت پيشگيری كنندگی پروپاموكارب با تركيب شدن همراه فوستيل تقويت شده است. پروپاموكارب مانع از تشكيل غشاء سلولی قارچ عامل بيماری شده  و همچنین قابلیت معالجه كنندگی از طريق كنترل جوانه زدن و گسترش ميسيليوم میباشد.

کاربرد و عملکرد سم پریویکور

 قارچ کش پریویکور سمی سیستمیک و دو طرفه حاوی دو ماده موثر (فوستیل آلومینیوم ۳۱% پروپاموکارب ۵۳%) می باشد، که سبب جلوگیری از تشکیل غشا سلولی و مانع از جوانه زدن اسپورها در قارچ ها می شود. ماده فوستیل دفاع طبیعی گیاه را با از بین بردن مقاومت سیستمیکی تحریک می کند، و عامل تحریک کننده ریشه زائی و رشد نیز میباشد. همچنین پریویکور افزایش دهنده تعداد بیشتری از نشاء سالم بوده و بوجود آورنده گیاه قویتری حتی در نبود بیماری است.مشخص است برای گرفتن نتیجه ایده آل باید قبل از آلودگی کامل قارچ کش پریویکور را استفاده کنید.

مقدار مصرف پریویکور

زمان مصرف این سم بعد از كاشت بذر يا انتقال نشاء در اولين آبياری و تكرار آن یک ماه بعد در صورت نياز است.

در زمانی که پیتیوم و فیتوفتورا عامل بوته میری شما هستند، شما قادر می‌باشید به صورت سه لیتر در هکتار برای فضای باز و سه لیتر در هزار لیتر آب برای گلخانه ها و محلول پاشی ها استفاده و مصرف کنید.

دوره کارنس پریویکور

دوره کارنس این محصول حدودا ۳ روزه است.

بسته بندی

پریویکور در بسته بندی های ۲۵۰ سی‌سی و ۱ لیتری تولید شده است

سم اکوئیپ

علف‌کش اکوئیپ (ِفورام سولفرون)

 سم علف کش اکوئیپ بایر آلمان به عنوان یکی از برندهای معروف در کشور به صورت مستقیم توضیع خواد شد تا مشتریان قادر به تهیه آن با کمترین هزینه شوند. سم اکوئیپ که در بازار برای مزارع ذرت و از بین بردن علف های هرز آن استفاده می شود. امروزه با برندهای چینی و هندی نیز وارد بازار شده و بنابراین هنگام خرید باید به آن توجه کرد. همزمان با خرید سم علف کش اکوئیپ می توان بخش زیادی از خلا کشور را در بخش علف های هرز مزارع ذرت پر کرد و با صرف هزینه ی بهتر میزان تاثیر سموم را در مزارع افزایش داد.

کاربرد و عملکرد سم اکوئیپ

اکوئیپ علف کشی رویشی و سیستمیک می‌باشد و قادر به نابودی طیف وسیعی از علف های هرز پهن برگ و باریک برگ یک ساله و دائمی در مزارع ذرت است. بهترین تاثیر ممکن، زمانی حاصل می شود که علف های هرز در مرحله 2 تا 6 برگی بوده و در شرایط رشد باشند. اکوئیپ در طیف وسیعی از علف ها کاربرد دارد، برای ذرت بی خطر میباشد و مقاوم به بارش پس از سمپاشی است .اولین علائم تاثیر این علفکش چند روز بعد از مصرف بصورت بروز لکه های رنگ پریده پراکنده و همچنین بافت مرده در علفها مشاهده می شود.

مقدار مصرف اکوئیپ

دز مصرفی این سم  2.5 لیتر درهکتار می باشد. بهتر است بعد از آبیاری سمپاشی شود نه قبل ازآن و ازمصرف اکوئیپ در مزارع ذرت شیرین(انواع کنسروی وپاپ کورن) و لاین های مادری بدلیل احتمال گیاهسوزی خودداری کنید.

دوره کارنس اکوئیپ

1 تا 3 روز بعد از سم پاشی رشد علف های هرز متوقف خواهد شود.

بسته بندی

در بسته های 1 لیتری موجود میباشد.

bayer

نمایندگی های شرکت بایر در ایران

با توجه به این که شرکت بایر در اکثر کشور ها مجموعه معتبری به شمار می آید، در ایران هم نمایندگی های این شرکت وجود دارند تا این همکاری با ایران هم صورت بگیرد. این نمایندگی ها در بیشتر استان ها هستند. و این چند نمایندگی در شیراز و تهران جزو عرضه کننده های سموم کشاورزی هستند.

نمایندگی شرکت بایر آلمان در شیراز

یکی از نمایندگی های شرکت بایر آلمان در شیراز شرکت نهاده گستر گوهر ثمر است.
شرکت نهاده گستر گوهر ثمر(فلات سبز سابق) در سال ۱۳۸۵ به مدیریت جناب آقای مهندس گرمنجانی در شیراز
با عرضه مجموعه ایی کامل و متنوع از پیشرفته ترین و موثرترین علفکش ها، قارچ کش ها، حشره کش ها و انواع کود و بذر به کشاورزان و همکاران عزیز در جهت افزایش میزان و کیفیت محصولات کشاورزی فعالیت خود را شروع کرد.

اهداف این شرکت در راستای :

  • داشتن سبد کامل و متنوع محصولات
  • حفاظت از گیاهان و تغذیه با مبنای تعهد به کشاورزان و همکاران
  • توسعه کشاورزی پایدار
  • حفظ محیط زیست
  • و ارتقای سلامت و کیفیت زندگی می‌باشد.

bayer

شرکت بایر پارسیان ایران

مدیر عامل شرکت بایر پارسیان ایران دکتر شبنم عنایتی می باشد.
این شرکت در زمینه بازرگانی و واردات فعالیت دارد.
شرکت بایر پارسیان ایران در شهر تهران قرار گرفته است.

سموم بایر پارسیان

شرکت بایر پارسیان وارد کننده مجموعه ای از سموم بایر آلمان می باشد. این سموم عبارتند از:

  • انویدور
  • موونتو
  • پروتئوس
  • ابرون
  • بیسکایا
  • کونفیدور
  • دسیس
  • قارچ کش اینفینیتو
  • فیلینت
  • ناتیوو
  • فولیکور
  • فالکن
  • پریویکور
  • پروفایلر
  • لونا

نمایندگی سموم بایر آلمان

از دیگر نمایندگی های شرکت بایر :

  • شرکت افراسم در تهران
  • شرکت زاگرس کرمانشاه
  • شرکت سبزدشت شیراز
  • شرکت ترنم سبز زاینده رود در اصفهان
  • شرکت کشاورزی فلات
  • شرکت خوشه
  • شرکت سرافراز هزار مسجد

bayer

شرکت بایر کراپ ساینس

بایر آ گ، (به آلمانی: Bayer AG) یک شرکت داروسازی آلمانی است که در زمینه تولید و ساخت انواع مواد شیمیایی نیز، فعالیت گسترده‌ای دارد.

  1. این شرکت، در سال ۱۸۶۳ میلادی توسط فردریش بایر، در بارمن (که امروزه بخشی از ووپرتال محسوب می‌شود) تأسیس شد.
  2. بیشترین شهرت شرکت بایر، به دلیل اختراع داروی آسپیرین، در سال ۱۸۹۷ می‌باشد.
  3. این شرکت کماکان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دارو در آلمان و جهان، شناخته می‌شود.
  4. دفتر مرکزی شرکت بایر، در شهر لورکوزن، آلمان قرار دارد.
  5. سهام این شرکت در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود.
  6. شرکت بایر همچنین، به عنوان جزئی از شاخص یورو استاکس ۵۰ محسوب می‌شود.
  7. بخش دانش کشاورزی پیشرو در نوآوری، تولید سموم جدید و ترکیب راه‌حل‌های مختلف
  8. برای تولید مواد غذایی با کیفیت بالا جهت مصرف انسان و خوراک حیوانات با هدف رویارویی با چالش‌های جهانی در آینده است.

شرکت بایر دارای ۴ زیرمجموعهٔ اصلی می باشد که عبارتند از:

  • داروها (Pharmaceuticals)
  • سلامت مصرف‌کننده (Consumer Health)
  • دانش کشاورزی (Crop Science)
  • سلامت حیوان (Animal Health)

بایر آلمان اسم شرکتی است که در امور کشاورزی مشغول به فعالیت است و تقریبا بزرگ ترین و مجهزترین شرکت آلمانی است که در زمینه کشاورزی کار می کند. این شرکت علاوه بر تولید و پخش سموم کشاورزی انواع کودهای شیمیای از جمله کودهای ارگانیک شده را نیز تولید می کند و به دست مشتریان می رساند. بیشترین واردات کشور در زمینه سموم کشاورزی مربوط به همین سموم کشاورزی بایر آلمان است و این امر نشان می دهد که چقدر این شرکت در زمینه تولیدات سموم کشاورزی قوی عمل می کند و این که توانسته است اعتماد مشتریان داخلی و خارجی خود را به وسیله کیفیت محصولات خود به دست بیاورد. سموم کشاورزی مربوط به بایر آلمان انواع مختلفی را دارد.